HTML

Senki meg nem mondja

Minden ami az agyamat irritálja.

Friss topikok

  • laci0011: @Kara Kum: Rosszul látod a helyzetet,ellenzékben szabad gondolkodni,kormányon szolgálni kell a gaz... (2011.11.26. 21:36) Kis magyar (adó)matek
  • laci0011: A rendszerváltók elsőre tökéletes demokráciát alkottak,csak rólunk feledkeztek el nagyon,annyira f... (2011.11.26. 21:29) Krízis
  • pj02: "el tudja képzelni hogy Szlovákia szó nélkül fogja hagyni, hogy a szlovák autók tömegét elkezdik m... (2011.05.26. 10:04) Rogán öngólja
  • Müller őrmester: Véleményem szerint, az lett volna a jó megoldás, ha az önkéntes nyugdíjpénztárakat hagyták volna c... (2010.12.05. 10:57) Visszalépjek, vagy maradjak magánnyugdíj pénztár tag
  • Jurganov: nyilván nem :) a fidesz ua mint az mszp (2010.04.20. 07:29) Nem hiszek a győztes Fidesznek

Linkblog

Kis magyar (adó)matek

2011.09.29. 20:23 anti_troll (törölt)

 

A játékautomaták adóját felemelik ötszörösére, havi fix százezerről, ötszázezerre.

Jelenlegi adószint mellett, évente a játékautomata üzemeltetők 30 milliárdot fizetnek/fizettek be a költségvetésbe.

Felemelik az adót ötszörösére, kéretik kiszámolni, hogy ha eddig volt állam bácsinak 30 milliárd bevétele ebből, mennyi lesz ezután? Nem, nem 150 milliárd, hanem 0 azaz nulla forint.

Egyszerűen csak azért, mert sok-sok gépbe már azt a százezret se dobálják be havonta, csak ehhez ugye egy kicsit is tudni kéne, hogy mégis mi történik a való világban. Nem tudják. Volt 30 milliárd bevétel, most majd lesz 0, meg jópár munkanélküli, aki eddig ebből élt.

Gratula.

 

(Én, személy szerint már régen betiltottam volna ezeket a gépeket, mert sok-sok családot tettek tönkre, de ez az írás most nem erről, hanem az adóprés józan ész nélküli használatáról szólt)

 

2 komment

Krízis

2011.09.20. 10:14 anti_troll (törölt)

Az ország teljes bizalmi erkölcsi, etikai és gazdasági krízisben van. Minden döntést politikusok, pártpolitikai alapon hoznak, minden kinevezés pártvonalon történik.
Ugyan már hogy lehetett oktatásban vezető Magyar Bálint, Hiller István, Pokorni Zoltán, Hoffman Rózsa? Hogy lehetett gazdasági vezető Kóka János, Csillag István vagy Matolcsy György? Hogy szakmai alapon nem, az teljesen holt ziher. Pártvonalon jól mozogtak, ezért kaptak egy vezetői pozíciót ahol természetesen csak kárt tudtak okozni, előrehaladást nem.
Ez természetesen vonatkozik minden más területre is, egészségügyre például.

Szarba kerül a haza, mi történik? Emelik az ÁFÁ-t, jövedéki adót, a munkaadói és vállalói járulékokat, új és új adókat hoznak létre, semmi más ötletük nincs mint az adóemelés. Mindenki ugyan így csinálta kivétel nélkül. Lehetne máshogy is? Lehetne. De akkor szavazatokat veszítenének. Így is, de ez akkor is jobb így, mert nem kell gondolkodni.

A kiadáscsökkentést nem meri meglépni egyik sem. Ha egy kicsi vér lenne Matolcsy vagy Orbán faszában, százmilliárdokkal lehetne csökkenteni a kiadási oldalt. Ó persze, fájna, sokaknak, de észre kellene venni, hogy fájni mindenképp fáj valakinek, és mindig csak azoknak akik dolgoznak, akik viselik a terheket, ők, az értéket termelő munkások, mérnökök, kisvállalatok, vállalkozók stb.
Miért nem nyúlnak végre hozzá a kiadási oldalhoz?
Miért nincs még egy normális közbeszerzési törvény?
Miért nincs még pártfinanszírozási törvény?
Miért nem vágják meg a civil szervezetek, alapítványok, egyházak támogatását?
Miért nem helyezik piaci alapokra végre, a MÁV-ot, a BKV-t, a és a többi pénznyelő állami szervezetet, intézményt?

Miért nem szúrják ki végre a rendőrség meg a honvédség vízfejét?
Miért nem fejezik be az ész nélküli segélyosztást?
Miért nem fizettetnek a nyugdíjasokkal legalább egy minimális eü hozzájárulást?

Értem hogy fájna a segélyesnek, meg a nyugdíjasoknak, a beteg gyerekeknek, meg mindenkinek akit ez érint.

Azt kellene megérteni végre, hogy ha teljesen ellehetetlenítik a dolgozókat, a fiatal szakmunkásokat, mérnököket, azok itt fogják hagyni az országot szépen sorban, aztán előbb utóbb úgyis bekövetkezik az a helyzet hogy nem lesz miből segélyt meg nyugdíjat fizetni.

Végre csökkenteni kéne a munkára, és munkásra eső terheket, drasztikusan lefaragni a kiadásokat,és hagyni azt hogy mindenki annyit kapjon amennyiért megdolgozott. Amerika azért lett Amerika, mert egészen nyugodtan tűrte, hogy ha valaki megkeresett 5 millió dollárt, az gazdag ember lett, aki meg megkeresett 5 dollárt, az meg szegény.

Azt hiszik hogy az orvosok és a rezidensek problémája egyedi? Azt hiszik csak az ő problémájukat kell megoldani? A Dunántúlon már most sem lehet épkézláb munkaerőt találni, rengeteg ismerősöm, barátom ment már el (egyik sem orvos), mert nem hajlandó itt 100-120 nettóért dolgozni. A fiatalok menekülnek innen mint patkányok a süllyedő hajóról. Lehet hogy talán már most is késő valamit tenni, de 2014-re már biztosan az lesz.

 

2 komment

Rogán öngólja

2011.05.24. 09:28 anti_troll (törölt)

Kétharmados forradalmi kormányuk újabb frontot nyitott a magyar polgárok védelmében.

Célkeresztbe kerültek a szlovák rendszámú gépkocsival közlekedő adócsaló, közösségellenes véglények.

Ha lenne még olyan botor, álomvilágban élő honfitársunk, aki valamilyen előttünk ismeretlen okból kifolyólag végigaludta volna az elmúlt,legalább 60 évet, most megkérdezhetné:

Vajon nem azt hívjuk demokráciának, ahol bármit megtehetsz, amit nem tilt törvény?

Nem az a demokrácia, ahol a hatályos európai szabályozás alapján bárhol lehet az EU-ban lakcíme az embernek, és az áruk, szolgáltatások szabad áramlása és piaca értelmében ott veszi meg az autóját, téévéjét, hűtőjét, üzemanyagát, élelmiszerét, ahol olcsóbban hozzájut?

Természetesen nincs olyan ember, aki ezt az egész divatjamúlt demokrácia dolgot komolyan gondolná. Legalábbis nemzeti kormányunkban biztosan nincs.

Nálunk a tüneti kezelésnek nincs alternatívája. Ha sok a szlovák rendszám, megtiltjuk törvényileg. Ha sok a rokkantnyugdíjas, majd egy tollvonással megszüntetjük a folyósítást. Ha sok a munkanélküli, majd kevesebb lesz, ha rövidítünk az ellátási időtartamon. Ha nem versenyképes a gazdaság, majd a feudális korszak szintjére szorított munkavállalói jogokkal orvosoljuk a problémát. Az egyenruhás bűnözést meg már ne is emlegessük, ugye.

Világos minden, mint a vakablak. Dübörög a kétharmad, nincs olyan probléma, amit ne lehetne azonnal egy törvénnyel, vagy egy alkotmánymódosítással megoldani.

Visszatérve a szlovák rendszámhoz, Rogán Antal kezdeményezésével kapcsolatban, egy tanárom intelme jut eszembe: "Fiam, mielőtt elkezdesz beszélni, légy szíves tedd sebességbe az agyadat."

Rogán Antalnak is ugyan ezt tudom tanácsolni. Mindenféle gazdasági számítgatás helyett, a regisztrációs adó minősítése nélkül, kedves Antal, el tudja képzelni hogy Szlovákia szó nélkül fogja hagyni, hogy a szlovák autók tömegét elkezdik majd vegzálni Magyarországon?

Azt ugye nem tetszik komolyan gondolni, hogyha Kovács II főtörzs megkapja az ukázt, első látásra meg tudja majd különböztetni a lehetőségeket kihasználó magyart, a kiránduló szlovák családtól?

Azt meg végképp ne tessék gondolni, hogy ezek az intézkedések szlovák állampolgárt nem érinthetnek, hiszen rengeteg szlovák állampolgárnak lehet magyar állandó lakcíme.

Szóval kedves Antal, jó lenne ha tényleg sebességbe tenné az agyát, mielőtt felelőtlen kijelentéseket tesz, mert ennek az egész cirkusznak az lesz a vége, hogy Szlovákia közbenjárására megint az EU szégyenpadjára fog kerülni  ez a szerencsétlen ország, és az tényleg öngól lesz, méghozzá nem is kicsi.

 

4 komment

Gyöngyöspata, Orbán és Gyurcsány kéz a kézben

2011.04.28. 10:22 anti_troll (törölt)

Azt hiszem, nincs ma aktuálisabb témája blogírónak, mint a Gyöngyöspatán kialakult konfliktus. Jórészt két részre oszthatóak az írások, a  a járőröző egyenruhásokat, Véderőt, meg mindenféle náci csürhét felelőssé tevők, illetve a cigányok felelősségét hangsúlyozó posztokra.

Nem szeretnék állást foglalni, mert szerintem a válasz egyértelmű. Arra sem keresem a választ, vajon miért nem születik korrekt tényfeltáró riport, a vezető véleményformáló, tájékoztató csatornákon. ( Ha valaki tudja a választ világosítson fel, mert ép ésszel nem tudom felfogni)

Már megszokhattuk hogy féligazságokat, ferdítéseket, hazugságokat hallunk csak a témában.

Csak egy példa, a Tv2 hírműsoraiban, vezető hír volt Húsvétkor, hogy a Véderő, FEGYVERESEN akart gyakorlatozni a cigányok közvetlen szomszédságában. Normális országban, ezért közösség ellen való izgatás miatt eljárást kellene indítani. 

Node megszoktuk már, hogy nem élünk normális országban.

A történteknek azonban van egy nagyon különleges aspektusa: Sikerült Gyurcsány Ferencet és Orbán Viktort  közös nevezőre, álláspontra hozni. A véletlenek furcsa összjátéka is lehetne, de az is lehet hogy politikai manipulációról van szó.

A két legnagyobb párt, két erős embere, akik amióta csak politizálnak egymás riválisai a reflektorfényben, most egy  véleményt képvisel.

Hallom előre Vona Gábort, amint fennhangon mondja:

Láthatja mindenki, összenőtt ami összetartozik, Gyurcsány és Orbán összefogott a vidék kiszolgáltatott, főleg idős, védtelen lakossága ellen, a vidéket terrorizáló cigányságot pedig hallgatólagosan felhatalmazza megfélelmítő, közösségellenes magatartása folytatására, stb stb stb.

Ha ez így volt tervezve, arra még Kohn bácsi is csak annyit mondana: ügyes

Orbán úr, Gyurcsány úr, ez kellett, ezt szeretnék/szerették volna elérni?

 

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

Visszalépjek, vagy maradjak magánnyugdíj pénztár tag

2010.12.02. 12:06 anti_troll (törölt)

Sokakat érdekel manapság a kérdés, és a 3 millió pénzügyi analfabéta országában, azt látom, hogy a kérdés súlyához mérten gyakorlatilag a média hanyagolja ezen kérdés boncolgatását. Értem én hogy a RTL-en inkább Benkő faszával kell foglalkozni, a TV2-n meg Tolvai Renáta nemi életével, ez a jegelés ettől függetlenül eléggé érthetetlen.

A Figyelőn írtak egy érdekes cikket : http://www.fn.hu/hetilap/20101130/nyugdijeltereles_aldozatai/

de úgy gondolom teljes képet ez sem fest a valós helyzetről.

Évek óta nem kísértem figyelemmel a magánnyugdíj pénztári számlámat, ezért felhívtam az ügyfélszolgálatot, megkérdeztem mennyi az egyenleg, valamint azt, mit tanácsolnak, mit tegyek. Átlépjek, vagy ne lépjek. A nagyon kedves ügyintéző hölgy mindenféle kérdés nélkül annyit mondott, lépjek át az állami rendszerbe.

Nos nézzük csak. 39 éves vagyok, van 21 év munkaviszonyom, 4,5 millió van a magánnyugdíjpénztári számlámon.

Ha visszalépek:

A 4,5 milliót odaadom állam bácsinak, ő köszöni szépen, és elkölti. Cserébe megígéri hogy teljes állami nyugdíjra leszek jogosult.

Mikor is? Meg tudja valaki mondani, 25 év múlva mennyi lesz a nyugdíj korhatár? 20 éve dolgozom, ezen időszak alatt, 3 vagy 4 alkalommal emelték meg a nyugdíjkorhatárt.

Abban majdnem biztosak lehetünk, hogy 25 év múlva, LEGALÁBB 68 évre FEL KELL emelni a korhatárt, ekkor, állam bácsi annyit fog fizetni, amennyi pénze lesz.

Ha az általam a nyugdíjkasszába befizetett összeget a nyugdíjamra fordítanák, nagy vonalakban a következőképp alakulna az állami nyugdíjam:

A jelenlegi MNYP egyenlegem 4,5 millió, ebből 3,1 millió volt a nominális befizetés, ez az 1998 január 1 óta szerzett jövedelmem 8%-a. Tehát ha 3,1 millió volt a 8%, akkor kb 10 millió volt a 24+2%. A nyugdíjszámlámon elméletileg tehát 4,5+10 millió+ ez utóbbi hozadékai kell legyenek, és még a 98 előtti időszakot nem is számoltam.

Feltételezve hogy még legalább 20 évig jó egészséggel áld meg az Isten, meg az alulfinanszírozott magyar egészségügy, 68 éves koromra a nyugdíj alapomnak el kellene érni a 40 millió forintot. Ha feltételezzük hogy 68 éves frissnyugdíjasként élek még 10 évet, akkor havi 330 ezer forint nyugdíjat kéne kapjak, MAI ÉRTÉKEN.

Ugye ezt senki nem garantálja, biztos hogy ennyit nem kapok.

Mi történik ha maradok?

Kiíratkozom az állami rendszerből, és a továbbiakban csak a jövedelmem 10 százaléka kerül a nyugdíj alapomba. Ez első olvasatra borzasztóan hangzik, de ha visszalépek az államiba, akkor mennyi befizetés kerül VALÓBAN AZ ÉN ALAPOMBA? SEMENNYI, fenti levezetésből, de enélkül is tudja mindenki, hogy a jelenlegi befizetések a jelenlegi nyugdíjasokhoz kerülnek.

Tehát van 4,5 millióm a számlán. Ha a továbbiakban SEMENNYI befizetés sem érkezik hozzá, ez az összeg, a kamatos kamat számítás alapján, évi 5 % hozammal számítva 25 éves futamidőre, több mint 15 millió forintot kapunk! Ha pedig tudok dolgozni 20 további évet, ennek az összegnek legalább a duplájára, 30 millió forintra számíthatok! É ez a pénz az enyém, vagy a gyerekemé, ha időközben elpatkolok. 

Itt van továbbá a már 20 ledolgozott évem alatt befizetett állami nyugdíj járulék. Erről nagyon nagy kuss van mindenféle álami kommunikációban. Nevezetesen mi a helyzet azokkal, akik ledolgoztak már 20 évet. ergo jogosultak nyugdíjra, de maradnak a magánpillérben, és "kiírják" magukat az államiból?

Értem én hogy a jövőben a 24% az adó lesz, de az elmúlt 20 évben nem az volt, hanem járulék! Ezáltal JÁR utána nyugdíj, legalábbis járna. Ha most "kiírom" magam az állami pillérből, akkor mostantól jár nekem nyugdíj a 20 év után nem igaz? Vagy megváltják kp-ben?

Akár hogy is számolom, semmiképpen sem éri meg visszalépnem, és azoknak sem tanácsolom, akiknek van legalább 2-3 millió forintja a magán számláján, 45 év alatti, és van legalább 20 év munkaviszonya.

 

 

164 komment · 4 trackback

Kiherélt ország

2010.11.12. 10:05 anti_troll (törölt)

 

Jelen írás témája, nem a kormány fajsúlyos, és mellbevágóan antidemokratikus tevékenységének bírálata, hanem a civil társadalom, a sajtó, cinkos hallgatása.

Kiherélték az Alkotmánybíróságot, a Számvevőszéket, bohócot ültettek a Köztársasági Elnök Hivatalába, és hallgat a társadalom.

Sem a nyomtatott sajtó, sem az internet hasábjain nem látni a tiltakozás tömeges megjelenítését. A szokásjog, és maga a jog ily jellegű tiprását Európa fejletteb fele minimum egy országos sztrájkkal, a Balkán meg forradalommal honorálná.

Hol vannak az oknyomozók, a jogvédők, neves közélei személyek? Értelmiségiek, Helsinki Bizottság, Amnesty International stb?

Örömmel látom hogy a nők 40 év munkaviszony után nyugdíjba mehetnek. Hurrá.

A férfiakkal mi lesz? Nem diszkriminatív egy kicsit a dolog? Egy nő, ha 18 éves korától dolgozik, 58 éves nyugdíjba mehet. Egy férfi, meg 65 évesen. Hol van itt az egyenlőség?

Ezt nekem, a száztizensokezredrangú senkinek kell leírnom? Nincs ebben az országban senki más aki megemlítse? Hol van az index pl? 

Kimosták az agyunkat, a majdnem tízmillió herélt országa lettünk.

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Nem hiszek a győztes Fidesznek

2010.04.16. 10:05 anti_troll (törölt)

 

Nem hiszek nekik. Nem hiszem el, amit mondanak.
 
Szeretném ha igaz lenne, de sok év keserű tapasztalata alapján attól tartok:
 
Nem lesz kisebb parlament.
 
Nem változik érdemben a mentelmi jog.
 
Nem lesz elszámoltatás (elszámoltatás alatt nem a huszadrangú senkik meghurcolását, hanem Gergényi, Gyurcsány, Demszky, Veres szintű emberkék felelősségre vonását értem)
 
Nem lesz 3 csapás törvény.
 
Nem változik a közbeszerzési eljárás lényege.
 
 
Akar velem fogadni valaki?

2 komment

Orbán Viktor, és a Fidesz demagógiája

2010.03.30. 10:46 anti_troll (törölt)

 

Orbán Viktor néhány kijelentését, akcióját, „programját” elemezve szeretném bizonyítani, miért is demagóg a Fidesz, miért nem tudom elfogadni, mint választható kormánypártot.
 
Nem áll rendelkezésemre kompromittáló fotó, hang, vagy videofelvétel arról, hogy Orbán, Deutch, Pokorni, Szájer, és a fideszes kollégiumi ifjak hogy múlatták a szabad idejüket. Ez alapján nyilvánvaló, hogy ezek az emberek szentek, sohasem részegedtek le, sohasem hőzöngtek alkoholos befolyásoltság alatt, sohasem próbálták ki a drogokat, sohasem vettek részt orgiákon, stb.
 
Álláspontomat tehát nem magánéleti viselkedésük, hanem a múltban „elkövetett” politikai akcióik figyelembe vételével állapítom meg.
 
Nem szeretnék a nagyon távoli múltra visszatekinteni, ugyanis a politikai elitünk rendkívül feledékeny, és ezt feltételezik választópolgáraikról is.
 
Kezdjük tehát a szégyenteljes 2004 decemberi népszavazással.(Csak nehogy a fejemet vegyék a későbbiekben, teljes meggyőződéssel támogatom a határon túli magyarok ügyét, kívánom nekik, hogy mihamarabb magyar állampolgárok legyenek)
 
1. Népszavazás kezdeményezése a határon túli magyar testvéreink állampolgársága ügyében.
 
Az Orbáni demagógia, meghirdette a népszavazási kezdeményezést, összegyűjtötték az aláírásokat. A kezdeményezés, és maga a népszavazás között, jó néhány hónap telt el, ennyi idő kevés volt Orbán Viktornak, hogy megfogalmazza, pontosan mire is gondol. Magának a népszavazás Orbán Viktor kizárólagos belpolitikai érdekeit szolgálta, leegyszerűsítve kampányfogásnak is nevezhető.
Több millió szavazópolgárral egyetemben, nem mentem el szavazni, mert nem tudtuk, hogy miről szól ez a történet.
 
Teljes körű állampolgárságról, ami szavazati jogot, nyugdíjhoz való jogot, egészségügyi ellátáshoz való jogot stb stb, garantál, és államcsődöt valószínűsít, vagy valamilyen „korlátozott” állampolgárságot, melyről fingom nincs, hogy nézett volna ki. Erről senki sem beszélt, ment a demagóg ködösítés.
 
Az történt ami sajnos törvényszerű volt, kudarcba fulladt a kezdeményezés, az egésznek annyi „értelme” lett, hogy megmérgezte a magyar-magyar viszonyt. Orbán Viktor kezdeményezése rendkívül ártalmas volt, ezt azóta sem ismerte be egyik Fideszes nagyvezér sem. Ide tartozik még, ha sikeres lett volna a népszavazás, az sem jelentette volna azt, hogy biztosan megkapják az állampolgárságot.
 
Ha annak függvényében vizsgálom az egész kérdést, milyen politikát folytatott a Fidesz 1998-2002 között, még jobban kilóg a lóláb.
 
Martonyi János külügyminiszter, 1999 március 23-án úgy nyilatkozott a Magyar Hírlapnak, hogy
 „politikai és jogi képtelenség lenne, ha egyetlen törvényhozási aktussal magyar állampolgárnak nyilvánítanánk minden, a Kárpát-medencében élő, önmagát magyarnak tekintő személyt”
 
Ha 1999-ben ez volt a vélemény a határon túli magyarság állampolgárságának kérdésében, 2004-re, ellenzékben miért vettek 180 fokos fordulatot?
 
Véleményem szerint azért, mert eszükben sem volt állampolgárságot adni bárkinek is, tudták előre hogy a bukott népszavazás jó fegyver lesz az MSZP ellen a választási kampányban.
 
Szóval kedves Fidesz, szégyenteljes teljesítmény volt. ( Nem, nem vagyok MSZP fan, az ő teljesítményük még szégyenletesebb, de az egy másik poszt)
 
2. 2006-os események.
 
Talán a 2006-os események jelzik legjobban a Fidesz töketlenségét, tehetetlenségét. Nem szeretném hosszúra nyújtani, mert aki vissza tud emlékezni 4 évet,  az tudja.
 
Október 23-án Orbán Viktor magára hagyta híveit, mély gyökerű demokráciában már ennyi elég lenne a teljes hitelvesztéséhez.
 
A kormányváltó hangulatot nem tudta felhasználni egy előre hozott választás kikényszerítéséhez. Nem osztom ama véleményeket, miszerint nem akartak előre hozott választásokat. Akarták ők, csak itt ugyebár valamit tenni kellett volna, a fellengzős duma kevés volt.
 
3. Orbán Viktor és a Fidesz ígéretei.
 
Munkahely, és adócsökkentés. 1 millió új munkahely, és radikális adócsökkentés.
 
No, ezzel jól belefingtak a szélviharba. 1 millió új munkahely? Milyen munkahely? Bérmunka, feldolgozás, mezőgazdaság, közmunka, fejlesztés, technológia, vadászrepülőgép gyártás, vagy mi a bánat? Hol, milyen eloszlásban, milyen fejlesztések keretében, milyen ütemben?
 
Átgondolatlan, híg ígéret, semmilyen koncepció nincs mögötte. Számon kérhetetlen, demagóg, felelőtlen.
 
Radikális adócsökkentés. A másik szép szösszenet. Mégis milyen adót, kinek az adóját akarja radikálisan csökkenteni?
 
Az SZJA-ra gondol? Az ÁFÁ-ra? Társasági adó, netán munkabért terhelő adók?
 
Semmi konkrétum, az meg mélyen elhallgatva, hogy amennyi adót csökkentenek, legalább annyi kiadást is kell csökkenteni. Milyen kiadásokat fognak csökkenteni? Nyugdíj, egészségügy?
 
Milyen gazdasági folyamatba, vagy folyamatokba lesz beilleszthető ez a bizonyos adócsökkentés? Vagy az adócsökkentés majd akkor lesz lehetséges, ha meglesz az 1 millió új munkahely?
 
Milyen program már ez?Először feltaláljuk az aranytojást tojó tyúkot, aztán abból csökkentjük az adókat, emeljük a nyugdíjakat?
 
 
4. Elszámoltatás.
 
Lassan mondom, hogy Orbán Viktor is megértse. Nem lesz elszámoltatás.
 
A közpénz ellopásának lehetőséget biztosító struktúra megváltoztatását, nem is ígérik.
 
Viktor, Viktor nagyon átlátszó vagy…..

1 komment · 1 trackback

Előrejelzés

2010.03.17. 15:59 anti_troll (törölt)

 

A választások közeledtével mindenki az esélyeket latolgatja.
 
Íme az én előrejelzésem:
 
  1. Fidesz    50-52%
  2. Jobbik    20-22%
  3. MSZP    14-16%
  4. LMP        5-6%
  5. MDF        2-3%

3 komment

0%-on a Jobbik

2010.02.25. 09:48 anti_troll (törölt)

 

Legalábbis a mai napig, a médiában való megjelenési arányt tekintve.
 
Az ország legrosszabb esetben is harmadik legnagyobb politikai ereje, kampányidőszakban, ki van zárva a médiából.
 
Az egyik mérhetetlen támogatottsággal bíró párt ( a pontos nevét sem tudom hirtelen) elnöke, Dr. Torgyán József, viszont gyakorlatilag minden csatornán megjelent, nyilatkozott, bohóckodott.
 
Hogyan is van ez, kedves televíziós társaságok, tisztelt ORTT ?
 

5 komment

Fasizálódó Országgyűlés

2010.02.23. 09:00 anti_troll (törölt)

 

Az utolsó választások előtti parlamenti ülésen, megszavazták a holokauszt tagadását szankcionáló törvényt.
 
Lehet találgatni milyen egyéni érdekek vezettek ide, vagy mi értelme van ennek az egésznek, lehet találgatni, hogy az Alkotmánybíróság eltörli e, vagy sem.
 
A szabadon gondolkodó ember számára az a következtetés vonható le, hogy az, amivel évek óta riogatnak, bekövetkezett. A fasizmus nem az utcán tombol, a fasizmus nem a parlament ajtaját feszegeti, a fasiszták már benn vannak az Országgyűlésben.
 
Büntetik ugyanis a holokauszt tagadást, kiemelve sok-sok más népirtás közül, ezáltal különbséget téve egyes népcsoportok (szenvedései) között.
 
Azokat márpedig, akik származási, vagy faji alapon előnyösen (ebből adódóan másokat hátrányosan) megkülönböztetnek, fasisztának hívják.
 
Akár az igent nyomták, akár tartózkodtak.

8 komment · 2 trackback

A Jobbik és a terrorista

2010.02.05. 13:47 anti_troll (törölt)

 

A Jobbik támogatja Budaházy visszaélését a mentelmi joggal.
 
Ez égbekiáltó disznóság, világbotrány! 
 
Látja ezt mindenki, evidens, nem is kell ezt különösebben bizonyítani. Hiszen Budaházy írt erről levelében, írt erről, beszélt erről Novák Előd is, világos minden, mint a nap.
 
A mentelmi joggal visszaélni csúnya dolog. Főleg Budaházynak. Csak Budaházynak.
 
Ugye, Hagyó Miklós, Dávid Ibolya, Herényi Károly, Meggyes Tamás, Keller László stb stb stb?
 
 Igen. A Jobbik szerkeszti a Kuruc infót, a Szentkorona rádiót, a Hunhírt, valamint az Al Jazeera-t is. Honnan tudom? Hát tudom és kész. A Jobbik folyamatosan nyilatkozik a Kurucnak, ez elegendő bizonyíték. Mikor is nyilatkozott, ki, és mit? Ezek már lényegtelen dolgok. Szőrszálhasogatás.
Sőt, nemcsak szerkesztik, és nyilatkoznak nekik, még rendszeresen olvassák is a saját mocskukat. Ez már túlmegy minden határon.
 
Budaházy meg? Egy köztörvényes. Egy terrorista. Egy utolsó senkiházi. Honnan tudom? Onnan hogy megírták már többen is, de lényegtelen honnan. Az a lényeg hogy TUDOM.
 
Bizonyíték? Az meg minek? Nincs rá szükség. Bizonyítékot csak Cosma gyilkosai esetében kell habzó szájjal követelni (ugye Pachmann Péter?), ebben az esetben teljesen felesleges.
 
Budaházy bűnös. Terrorista, a börtönben kell megrohadnia. Van még kérdés? Mindenki láthatta, hogy tegnapelőtt elítélték rongálásért! Evidens hogy terrorista!
 
Ártatlanság vélelme? Marhaság. Budaházy nem Mesterházy Ernő, Hagyó Miklós,vagy Hunvald György, neki nem jár.
 
Megkérdezni, vagy nyilatkozni? Budaházynak? Hol élünk kérem szépen?
 
A tv2 vagy az rtl csak nyugodtan csináljon interjút N.Győzővel, Sz. Ivánnal meg a lacházi kislány feltételezett gyilkosával, ezek olyan szerencsétlen elesett emberek, ráadásul állandó rettegésben is élnek, még szép hogy elmondhatják a saját verziójukat ország-világnak.
 
Budaházy, ez a szélsőséges terrorista meg rohadjon meg.
 
Címlap lesz e?
 

8 komment · 1 trackback

Mindent lehet

2010.02.04. 09:56 anti_troll (törölt)

 

Magyarország szabad.
 
Magyarországon mindent szabad, ergo Magyarországon mindent meg lehet tenni.
 
A jog, mely arra hivatott eredetileg, hogy garantálja a szabadságot, az igazságszolgáltatással karöltve szankcionálja a bűnt, végképp csődöt jelentett, megszűnt annak lenni, melyre rendeltetett.
 
A jog, már csak arra való, hogy elrejtse a bűnt, mentse a bűnöst. A jogot egyes furfangos bűnözők, akiket ügyvédnek is hívhatnak, pajzsként emelik maffiózók és egyéb más bűnelkövetők védelmére.
 
A jog meggyengítését a jogalkotóknak köszönhetjük, (más néven politikusoknak), akik között szintén gyakran fordulnak elő köztörvényes bűnözők és maffiózók.
 
A kör itt bezárult, fenn említett figuráknak köszönhetően, ma kis hazánkban, tényleg minden szinten, szinte minden megengedett, és szankció nélkül marad:
 
Lehet szabadon lopni:
 
-         Hidakat,
-         Alagutakat,
-         Metróvonalakat
-         Közüzemi, és egyéb állami vállalatot,
-         Autópályákat,
-         Termőföldet,
-         Sugárutat, komplett kerületeket egy az egyben,
-         Vasutat,
-         Repteret
 
Lehet továbbá:
 
-         Magánháborúkat vívni, akár 50-100 ember bevetésével, fényes nappal bárhol bármikor,
-         Rendőrökre, rendőrőrsre támadni szervezetten, és csapatosan,
-         Uzsorakamatot szedni,
-         Lakást elcsalni, földönfutóvá tenni embereket,
-         Fiatal lányokat hivatalosan, szerződéssel, félholtra korbácsolni,
-         Rabszolgát tartani
 
A felsorolás nyilván még hosszasan sorolható volna.
 
Magyarország valóban a lehetőségek országa, csak nem annak, aki békében, nyugalomban, becsületes munkával akarja felnevelni a családját.
 
Amikor bármelyik politikus, legyen az bal, vagy jobboldali, elkezdi osztani az észt, erkölcsről, etikáról és becsületről, nekem az a képzeletbeli tanárnő jut eszembe, aki miközben a tágra nyílt szemű nebulókat oktatja, két férfival szeretkezik egyszerre a tanári asztalon, közben pedig sorban kiüríti kliensei pénztárcáit.

Szólj hozzá!

Alacsony a vérnyomása? Nézze meg a Mokkát!

2010.01.29. 08:45 anti_troll (törölt)

 

Ma reggel néztem a Mokkát. Bár ne tettem volna. Interjút készítettek N.Győzővel a Cosma gyilkosság egyik gyanúsítottjával. A teljes interjú a vasárnapi Naplóban lesz megtekinthető.
 
Az előzetes után, a stúdióban Keleti Andrea riporterrel, és N. Győző ügyvédjével beszélgetnek.
 
Szegény Győző fél. Ő csak garázda volt. A legnagyobb fájdalma, hogy a kézilabdásokat miért nem gyanúsítják garázdasággal. Ő csak verekedett. Mint férfi a férfival. Utána az utcán, csak fejbe rúgta a halott Cosma mellet GUGGOLÓ Sesumot. ( gondolom ez is belefér az egy az egybe küzdelembe). Izomból. Ügyvéd úr javít, felsőtestre irányzott rúgás volt. Istenem pont a fejét találta telibe, erről szegény Győző nem tehet.
 
Aztán ismét hangsúlyozzák, szegény Győző fél. Szegény Győző nem akart megszökni. Azért indult el Ausztria irányába még az éjjel, mert rendszeresen járnak ide-oda.
 
Senki sem kérdezte, hogy lehet, hogy ha nem szegény Győző szúrt, akkor hogy-hogy nem tudja megmondani ki volt?  Ha nem is ő szúrt, nem is az ő haverjai közül senki, akkor gondolom a szomszéd néni volt. Esetleg Cosma saját magát szúrta szíven.
 
 
No komment. Ha valaki hányni akar, vagy alacsony a vérnyomása, nézze meg a Mokkát, vagy vasárnap a Naplót.

7 komment

Új szdsz születik

2010.01.28. 09:24 anti_troll (törölt)

 

Összeborult a választások előtt az mdf és az szdsz. Mennek a találgatások, kik, hányadik helyen szerepelnek majd a listán. Egyre másra merülnek fel az újabb szdsz-es nevek: Ikvai-Szabó, John Emese, tegnap Fodor Gábor.
 
A herényire zsugorodott mdf második ( egyben utolsó) ismert embere Herényi Károly nem győzi hangsúlyozni, hogy a lista mdf-es lesz, ezáltal a listán mandátumot szerzők az mdf „értékeit” fogják képviselni.
 
Sokan értetlenül állnak az előtt, hogy milyen elvek vezérlik ezt a szövetséget. Nem értik, hogy lehet a konzervatív értékeket a liberalizmussal összeegyeztetni. Herényi ezt is megmagyarázta, szerinte ugyanis ezek hatodrangú kérdések.
 
Herényinek teljesen igaza van, ugyanis érteni vélem a vezérlő elveket:
 
Mindkét pártot az életben, parlamentben maradás motiválja, ezért az ördöggel is összeállnak, ezért az anyjukat is eladnák.
 
Amikor az ország nagy része már hűti a pezsgőt, készülvén arra a pillanatra, amikor a rendszerváltást követő legkártékonyabb politikai erő kiesik a Parlamentből, az szdsz zseniális húzásra szánja el magát.
 
Az szdsz FELVÁSÁROLTA az mdf brand-et, nevet, hogy az mdf-es álarcot maga elé tartva jusson be az Országházba, oda, ahonnan a népakarat már-már kiutálni látszik őket.
 
Herényi hiába emleget mdf-et, meg mdf-es értékeket, irányvonalat. Nekem nincsenek kétségeim az szdsz  módszereit illetően.
 
Már látom magam előtt hogy a sikeres (ne adja Isten) parlamenti bejutás után max 3 hónappal a puccsot, ahogy Dávid Ibolyát úgy vágják ki elnöki székéből, mint azt a bizonyos macskát az ablakon.
 
Ami Almássynak és társainak sokáig nem sikerült, Fodorék pillanatok alatt lerendezik.
 
Már látom magam előtt Fodor Gábor ájtatos arcát, ahogy arról kérdezik, igaz e a pletyka, miszerint jelölteti magát az mdf elnökének.(naná hogy igen).
 
Dávid Ibolya, aki sikeresen, a lécet ugyan súrolva, de vette az elmúlt idők nagy akadályait, most elbukott, végérvényesen.

11 komment · 1 trackback

Ingatlanadó, avagy újabb trükk a repertoárból?

2010.01.27. 11:10 anti_troll (törölt)

 

Minden napra kell valami gumicsont a népnek.
 
Eltörölték az ingatlanadót, most ezzel foglalkozik mindenki, nyilatkozik ingatlanszakértő, adószakértő, ellenzék.
Elégedett mosolyra húzódik a köznép szája, végre, sikerült, legalább egy kicsit sikerült visszavágni a népnyúzó, ország nyomorító kormánynak.
 
Mielőtt azonban végleg eluralkodna rajtunk az eufória, gondolkozzunk egy kicsit:
 
Az IMF-nek benyújtott programban szerepelnie kellett az értékalapú ingatlanadónak.
 
Nem akarom persze védeni ezt az idióta törvényt, mert egy rossz elvek mellett, vállalhatatlan végrehajtási szabályzattal született, igazságtalan agyszülemény.
 
Node kérem, teljesítette a kormány, amit az IMF-nek ígért? Teljesítette. Az Alkotmánybíróság megsemmisítette? Istenem, így jártunk.
 
Tudta az mszp nagyon is, mi lesz ennek a cirkusznak a vége. Tudták ők nagyon jól, hogy ennek a sok pénzt, és energiát felemésztő cirkusznak az lesz a vége, hogy vagy az AB, vagy legkésőbb az új kormány elgáncsolja a törvényt, ergo, ebből az adóbevételből nulla forint lesz a költségvetés bevétele 2010-ben.
 
Ismét egy trükköt láthattunk a több százból, briliáns szemfényvesztést, ami először arra volt jó, hogy az IMF-et megvezessék, másodszor, hogy a kampányban ismét ne a lényeggel foglalkozzon a plebs, hanem azt a csontot rágja, amit az elvtársak a szájába adnak.
 
Bravó!
 
Gondolom a következő rágnivaló az a sarc lesz, amit az ingatlanadó bevételeinek a pótlására varr nyakunkba a szakértői kormány….
 

1 komment

Nyílt levél Ildikónak, Viktornak, és a sleppnek

2010.01.26. 13:38 anti_troll (törölt)

 

Tisztelt Lendvai Ildikó, és Orbán Viktor!
 
Szocialista, fidesz párti, kampányszervező, abban részt vevő, nyilatkozó és megmondó emberek!
 
Ezúton szeretném felszólítani Önöket, hogy azonnal fejezzenek be minden olyan kommunikációt, ami akár érinti a nyugdíjat, és a nyugdíjasokat!
 
Az Önök nyugdíj témában tett nyilatkozatháborúja súlyosan veszélyezteti a társadalom nyugalmát és békéjét.
 
Nem lehet felelős politikus az, aki szembeállít nyugdíjast, fiatalt, nyugdíj előtt álló munkavállalót. Olvassanak utána, milyen társadalmi indulatokat váltott ki az Önök felelőtlen magatartása! Nézzék meg, milyen cikkek, blog bejegyzések íródtak a napokban, és azokhoz milyen hozzászólások születtek.
 
Nem terelhetik a másikra a felelősséget. Mindegyikőjük egyformán felelős, és érezzék át végre ezt a felelősséget, amit 10 millió ember iránt kell viselniük, ha kormányozni akarnak!

4 komment

Svéd modell?

2010.01.25. 09:03 anti_troll (törölt)

 

Elkezdődött a kampány. Jó magyar szokás szerint, tökéletesen lényegtelen kérdésben megy a fingreszelés.
A nyugdíjasok szavazatai létfontosságúak, ez látszik, mégis olyan átlátszóan veszekedik a két legnagyobb párt, hogy az már fáj.
 
 
Mi is ez a svéd modell PONTOSAN? Nem tudom, és gyanítom, hogy nem tudja sem az mszp, sem a fidesz. Meg merem kockáztatni, nem is érdekel senkit.
 
A mellébeszélés, a populista semmitmondó duma elsődleges, a lényeg lényegtelen.
 
70 év lesz a nyugdíj korhatár, ijesztget az egyik, 20%-al csökken a frissnyugdíjasok ellátmánya, riogat a másik. Feltételezik, hogy a nyugdíjasok annyira debilek, hogy eszükbe se jut, hogy ezek a dolgok őket már egyáltalán nem érintik, nem is érinthetik.
 
Miért is felejtik el ennek a kutyakomédiának a szereplői közölni ezt az aprócska tényt?
 
A média felelőssége megkérdőjelezhetetlen, lényegi, elevenbe vágó kérdésekre hiába várna bárki is.
 
Ez vonatkozik minden más témára is, különösen most, a kampány időszakában:
 
 A fidesztől meg lehetne kérdezni, milyen konkrét elemei vannak sehol sem olvasható programjának, az mszp-t is lehetne kérdezgetni, vajon miért is hazudtak végig 8 évet, miért tettek úgy mintha kormányoztak volna, általában hogy is állunk az általános szabadságjogok tiszteletben tartásával, stb.
 
Lehet, hogy minden megmondó, és megkérdő ember valamelyik oldal zsebében van?
 
Így már érteném, és remélhetőleg eljön az idő, amikor minden választópolgár érteni fogja, a nyugdíjasok is.

Mai hír:

Mindkét fél aláírásgyűjtésbe kezd......

Valaki tud egy olyan problémát, amit sikerült pusztán aláírásgyűjtéssel megoldani?

Mit lehet kezdeni ezekkel az ívekkel?

Szerintem csak egy dolgot, de azt is csak akkor, ha elég puha az ív....

51 komment · 2 trackback

Nyílt levél, szocialista párti parlamenti képviselőmhöz

2010.01.07. 08:53 anti_troll (törölt)

 

Tisztelt Uram!
 
2002 óta Ön a parlamenti képviselőm, és mivel közelít a második ciklus vége, szeretném, ha tevékenységéről beszámolna, ill. megválaszolna néhány kérdést.
 
  1. Amikor először meghallotta az öszödi beszédet, nem érezte úgy, hogy a miniszterelnöknek le kellene mondania? Ha már a miniszterelnök nem mondott le, nem gondolta, hogy lemond a mandátumáról, mert etikátlannak tartja, hogy egy ilyen ember miniszterelnök maradhasson?
  2. Amikor a hatalom a tömegbe lövetett, nem érezte úgy, fel kellene emelnie a szavát egy ilyen barbárság ellen?
  3. Hogy mehetett el szó nélkül az mellett, hogy bíróság, az ügyészséggel, és a rendőrséggel szorosan együttműködve, törvénytelenül, és minden alap nélkül tartóztatott le százakat?
  4. Amikor világossá vált, hogy egyetlen rendőrruhába bújt bűnözőt sem tud elítélni a bíróság a 2006 októberi események kapcsán, nem gondolta esetleg, hogy kezdeményeznie kellene a rendőri vezetés leváltását?
  5. Amikor tudomást szerzett az állami beruházások egyes abnormális dolgairól (pl. az alagútfúrásról a löszfalba, a 4-es metró dolgai, a Margit híd felújítása, az M0 út szélesítése stb.), nem gondolta úgy, hogy tennie kellene valamit a közbeszerzések tisztasága, ill. az állami pazarlás visszaszorítása ellen?
  6. Amikor az ÁFA törvényeket átlag 3 hónaponként változtatták, nem érezte úgy, hogy egy ilyen abnormális rendszerben nem lehet a cégeknek, vállalkozásoknak előre terveznie?
  7. Amikor olyan törvényt szavazott meg, ami a józan paraszti ésszel tökéletesen szembemegy, érthetetlen, megmagyarázhatatlan ( pl a gk tulajdonosváltás nélküli rendszeres eredetiségvizsgálata, rehabilitációs törvény), nem gondolta, hogy egyszer a választóinak erről számot kell adnia?
  8. Nem fordult fel a gyomra, amikor politikustársai rendszeres hazudozásait hallgatta ( Draskovics „bizonyítékát” a létező magyar terrorizmusra) ?
  9. Amikor a frakcióvezetője bekiabálta az igent, vagy a nemet, nem gondolta, hogy Ön Komárom Esztergom megye 4. számú választókörzetét képviseli az Országgyűlésben, és nem a Magyar Szocialista Pártot?
 
A kérdések sorát még nagyon hosszan lehetne folytatni. Arra volnék kíváncsi, hogy ebben a fertőben hogy lehet megmaradni, hogy lehet a lelkiismerettel elszámolni. ( Ha már a választókkal nem is fog)
 
Higgye el, önáltatás azt gondolni, hogy egy elkerülő út megépítése, vagy egy új híd ígérete felmentést ad annak, aki részt vett az elmúlt 8 év ország rombolásban, mert bűnösök közt, cinkos aki néma.
 

4 komment

A Közellenség

2009.10.22. 08:59 anti_troll (törölt)

 

Megvan kérem az új közellenség:
 
Molnár Oszkárnak hívják, az edelényi polgármester. Tán még index címlapra is kerülhetnék, ha dörgedelmes írást tennék közzé, hogy mondjon le, zárják elmegyógyintézetbe, lőjék főbe, törjék kerékbe, akasszák fel, a hollók vájják ki a szemét, vágják négyfelé testét, és elrettentésül akasszák ki a 4 legnagyobb magyar város főterére torzóját.
 
Be lehetne állni a sorba, Mokka, m1, Heti Hetes, és a többiek. Miből is állna belerúgni még egyet egy emberbe aki nem tud védekezni? Ez nagyon könnyű, bátor, és a politika nagyfiúinak tetsző cselekedet lenne.
 
Mit is vétett ez a jóember? Tett néhány szerencsétlen kijelentést, igen. A gumikalapácsos sztori sohasem lesz bizonyítva, ezért Molnár Oszkár már sohasem moshatja le magáról a rasszista bélyeget. Ugyan nyilatkozott valami főorvos, hogy bizony vannak olyan nők, akik a terhességük idején gyógyszert, alkoholt fogyasztanak, ami azt jelenti, hogy szándékosan ártanak magzatuknak, de ezt nem fogja feljegyezni a történelem.
 
A média tönkreteszi Molnár Oszkárt, az embert, a polgármestert, a családapát. Azért mert volt néhány nem illő nyilatkozata (egy önkormányzati ülésen)
 
Nem tisztem és feladatom őt védeni, nem is ez a célom.
 
Az aránytalanság viszont nagyon bánt:
 
Azt látjuk, halljuk, minden nap tapasztaljuk, mit kap az edelényi polgármester.
 
Mi a helyzet másokkal, mert ugye bőven volnának olyanok, akik legalább annyira megérdemelnék a média általi keresztre feszítést?
 
Hunvald Györgyöt miért nem emlegetik a Heti Hetesben?
Hagyó Miklós, Kocsis István, Demszky Gábor, Antal Attila felelősségre vonása hol marad a fővárosi finomságok kapcsán?
Meggyes Tamás, akit egy egész város átkoz, miért tetszeleghet az áldozat szerepében?
 
A sort még hosszan folytathatnám.
 
Nem nekem kellene.
 
 

2 komment · 1 trackback

Vonalbezárások

2009.10.20. 09:30 anti_troll (törölt)

 

Igen tisztelt „szakértői” kormányunk be fog zárni kb 30 szárnyvonalat, 1000 kilométeren szüntetve meg a vasúti közlekedést. Eme akciótól éves szinten 4 milliárd forint megtakarítást VÁRNAK.
 
Ha tehát ennyit várnak, akkor nagy valószínűséggel kijelenthető, hogy ennél jóval kevesebb lesz a megtakarítás. Kormányunk eredményességét ismerve, nagy esély van rá, hogy éppenséggel semennyi megtakarítást sem fognak elérni. A megtakarítás még akkor is nulla forint körül lesz, ha az ígért volán járat sűrítés csupán ígéret marad. Erre szintén jó esély van, hiszen tudjuk pl a Megyeri híd esetéből is kiindulva, mit jelent a kormány ígérete, akár írásos garanciája.
 
Az IMF-el kötött paktumban a kormány 40 milliárdos költségmegtakarítást vállalt a MÁV-al kapcsolatban. A szárnyvonalak bezárásával 4 milliárdot REMÉLNEK.
 
Honnan várják a maradék 36 milliárdot? Megszűntetik a személyszállítást a gerinchálózaton is? Abból megtakarítanak további 10 milliárdot?
 
Hogy lehet, hogy ennyi dilettáns ülhet vezető pozícióban? Hogy lehet, hogy annyi kormányzati, meg közlekedési szakértőnek összesen nincs annyi esze, hogy lássák, a veszteségek nagy részét pontosan ez a dilettáns, politika orientált, mutyival telített, uram-bátyám szervezeti rendszer okozza?
 
A válasz végül is adja magát: azok ott, nem ennyire hülyék. Pontosan tudják, hova kellene nyúlni először a MÁV-nál. Csak az ugye fájna. Havernak, sógornak, komának, politikai, üzleti lekötelezettnek. Inkább bezárják a mellékvonalakat, gondolják az is valami.
 
40 milliárd helyett 4. Az végül is majdnem ott van, csak egy nulla hiányzik. Hogy mi lesz a többivel, mi lesz a MÁV fenntartható működésével? Mi lesz azokkal, akiknek ezek a vonalak jelentik az egyetlen közlekedési lehetőséget?
Senkit sem érdekel.
 
Ha kell, megszüntetik az egész vasúti közlekedést, elkótyavetyélik a maradék ingatlanokat,csak megmaradjanak a pozíciók, igazgatóságok, igazgatók, osztály, és főosztályvezetők hada, politikától visszavonult apparatcsikok jól fizető pozícióinak tömkelege stb.
 
 
A szakszervezet is bőven kiveszi a részét a veszteségekből. Nem tudom, mert szemérmetesen hallgatnak arról, mennyibe kerülnek a szakszervezetek a MÁV-nak. Irodák, fizetések, juttatások stb. Érdeket cserében nem képviselnek, (max a sajátjukat), mert amit Gaskó csinál azzal, hogy időről-időre rendszeresen káoszba taszítja az ország közlekedését, az szerintem nem érdekképviselet.
Van egy olyan gyanúm, hogy a szakszervezeti támogatások visszavágásával többet takarítanának meg, mint a vonalbezárásokkal.

Szólj hozzá!

A Jobbik adóprogramja

2009.10.14. 16:11 anti_troll (törölt)

 

Manapság ha valaki nem fehér, az fekete. Ha nem jobbos, akkor Gyurcsány a példaképe. Ha nem szoci szimpatizáns, akkor az Orbán híve stb.
 
Előző írásaimban volt már szó fideszes és mszpés gusztustalanságokról is. Most csak azért, nehogy rám fogja valaki hogy náczi vagyok, és Vona Gábor feltétlen híve, jöjjön egy szösszenet elemzése a barikád.hu-ról:
 
Lenhardt Balázs írta a cikket, A Jobbik adóprogramja címmel.
 
A cikk kb 80%-a a Fidesz elképzeléseit szapulja, ami még rendben is volna, csak nem program,aztán némi általános szöveg jön a közteherviselésről, a kisebbségiek Mercedeseiről, az adóelkerülés szankcióiról,mindenféle konkrétum nélkül.
 
Következik aztán egy igen érdekes mondat:
 
„A Jobbik progresszív adózása a jelenleginél több sávot jelenthetne, elképzelhetőnek tartjuk a legkiemelkedőbb jövedelmek (évi 10 millió Ft felett) 45-50%-al történő megadóztatását is.”
 
No igen, a feketeleves. Nagyon jól hangzik, nagyon demagóg, és nagyon kommunista. Ez egy erősen szélsőbaloldalos kijelentés.
Aki sokat keres, attól vegyünk el, arányosan sokkal többet.
 
Az nem jut eszébe senkinek, hogy van aki hajlandó többet tenni azért, hogy magasabb jövedelemre tegyen szert? Nem az volna a cél, hogy mindenki gyarapodjon, és ha többet dolgozik, több maradjon neki? Hogy legyen értelme a munkának?
 
Lenhardt víziója szerint mindenkinek teljesítménytől függetlenül ugyan annyit kellene keresnie. Aki esetleg többet, attól többet akar elvenni, hogy odaadja annak, akinek kevesebb van. Ez tiszta szocializmus, ez volt Kádár alatt, sőt, most is ez van. Állami újrafelosztás ezerrel.
 
Abban persze igaza van, hogy radikális lépésekre van szükség az adózatlan jövedelmekből származó vagyonok felderítésére, de könyörgöm, ez SEM adóprogram.
Lenhardt Balázs a Jobbik gazdasági kabinetének vezetője. Ha csak ennyi telik tőle, a többiektől mit lehet várni? Ez volna a megtisztulás vége?
 
Egy Új Kommunizmus?
 

5 komment

Rita, az egészségügy áldozata

2009.10.13. 09:30 anti_troll (törölt)

 

Meghalt a H1N1 harmadik magyar áldozata.
 
Nem kellett hozzá sok idő, hogy kiderüljön, Ritának hívták azt a fiatal 33 éves anyukát, Nyíregyházán lakott, és nem a H1N1 ölte meg, hanem a magyar egészségügyi rendszer.
 
Ha nem a vírussal kapcsolatban merül fel az eset, biztosan nem lett volna országos hír belőle.
 
Hiszen az, hogy meghal egy ember rákban, az nem hír. Ha meghal húszezer ember rákban évente, az sem hír. Az, hogy másik húszezer szív és érrendszeri betegségben hal meg, szintén nem az.
 
Ha meghal valaki influenzában, ezt szajkózni kell, különben hogy fognak eladni 3-4 millió vakcinát?
 
Ami az egészségügy kapcsán, kormányzati szinten történik az semmi. Nulla. Szájtépés. Szájkarate. Fingreszelés. 
 
Ki ne ismerné a reklámokat? Fogyasszon több zöldséget, gyümölcsöt. Ne igyon alkoholt, ne dohányozzon. Ez kérem a magyar egészségügy összes megelőző intézkedése. Ezekre persze szükség van, a hangsúly ott van, hogy EZ MINDEN.
 
Világelsők vagyunk fentebb említett két elhalálozásban. Ezt tudják szajkózni. Meg azt, hogy hát nem fedezték fel időben. Kérdem én, hogy mikor, és mitől lehet időben felfedezni a betegséget, amikor pl:
 
Szart sem ér a tüdőrák szűrés
Nincs vastagbélrák szűrés
Nincs prosztatarák szűrés
Nem vizsgálják a szívét az infarktus által veszélyeztetett, panaszmentes tízezreknek
Láttuk Rita esetében, mit ért azzal, hogy (több) nőgyógyászhoz is fordult a panaszával
 
A felsorolást lehetne folytatni, a lényeg hogy Magyarországon NINCSEN SEMMILYEN SZŰRÉSI RENDSZER. Az hogy ad hoc módon néha körbejár egy busz egy területet, az nem rendszer, az zéró.
 
Arról miért nincs szó, hogy ilyen lelkiismerettel nem rendelkező orvosok, akik Ritát is vizsgálták, egyáltalán dolgozhatnak, és persze dolgozhatnak a jövőben is.
 
Mennyi ilyen lelkiismeretlen, hanyag, trehány orvos lehet? Ne legyenek kétségeink, az orvos is csak egy szakma, ahogy lehet hanyagul dolgozó kőműves, villanyszerelő, pedagógus, mérnök stb, vannak bizony hanyag orvosok is. Hol van a kontroll, ki ellenőrzi a munkájukat? Hja, lehet hogy szintén orvosok?
 
Ha mindig a pénz a kérdés, azt miért nem firtatják, vagy miért nem számolják ki, hogyha egy évben meghal mondjuk tízezer aktív, adófizető állampolgár, akkor mennyivel lesz kevesebb az adóbevétel?
 
Miért nincs ezeknek egy csepp esze sem? Most az a pollkorrekt hogy mindenki oltassa magát, akkor azt szajkózza miniszter, államtitkár, tisztiorvos, tv2, rtlklub?
 
Miért nem tudjuk használni a fejünket, és gondolkodni egy kicsit?

1 komment

In memoriam Arad, 1849 október 6

2009.10.06. 11:43 anti_troll (törölt)

 

Az aradi vértanú honvéd tábornokokra, valamint a Pesten kivégzett magyar miniszterelnökre emlékezünk.
 
Egy olyan gyászos napja a magyar történelemnek, amire mindig emlékezni fogunk, míg él a földön olyan ember, aki magyarnak vallja magát. Hősök voltak, akik a legtöbbet adták a hazának, amit csak adhattak, méltóak azokhoz az ősökhöz, akik talán az ő példaképeik voltak.
 
A magyar államiság több mint ezer éves történelmén végigtekintve, minden századnak voltak olyan hősei, kiemelkedő harcosai, akik szívében azért égett a tűz, hogy a magyar nemzet egészéért, az ország felemelkedéséért, függetlenségért, javáért küzdjön, harcoljon.
 
Az Árpád-házi királyok sora, Károly Róbert, a Hunyadiak, Zrínyi, Bocskai, Bethlen Gábor (és az Erdélyt felvirágoztató fejedelmek sora), Thököly, Rákóczi.
Az elfeledett, névtelen tíz, és százezrek, akik vezéreik mögött felsorakoztak az ezeréves magyar történelem csataterein, akiknek semmije sem volt, csak a hazaszeretetük, és az akaratuk hogy életüket adják a reményért, hogy talán az áldozatuk révén a jövő nemzedéknek egy jobb világot hagynak örökül.
 
A XIX. századi Magyarország nagyjai, Széchenyi, Kossuth, akik saját jövedelmükből áldoztak a köz javára, a haza védelmére. Az első felelős magyar kormány tagjai, a szabadságharc hősei, az Aradon kivégzett tábornokok, a szabadságharc eltiprása utáni politikusok, Deákkal az élen.
 
Megannyi hős, akiket sohasem feledhetünk, hiszen az ő vérük folyik az ereinkben, büszkének kell lennünk rájuk, és kötelességünk folytatni azt a harcot azért a célért, melyért oly sokat áldoztak.
 
 
Knézics Károly, Nagysándor József, Damjanich János,Aulich Lajos, Lahner György, Pöltenberg Ernő, Leiningen-Westerburg Károly, Török Ignác, Vécsey Károly, Kiss Ernő, Schweidel József, Dessewffy Arisztid, Lázár Vilmos, Batthyány Lajos
 
Ma Rátok emlékezünk, amíg mi élünk, Ti is éltek, sose feledünk.
 

Szólj hozzá!

Az ír igen, és ami mögötte van

2009.10.05. 10:46 anti_troll (törölt)

 

Igent mondtak az írek. Igent, a Lisszaboni Szerződésre. Hurrá, végre, mázsás sziklák estek le európai polgárok százmilliói szívéről. Végre belátták ezek a szerencsétlenek, hogy nem akadályozhatják tovább az EU kiszámítható fejlődését.
 
A csehek még megfúrhatják a dolgot, a lengyeleknek és az angoloknak is vannak aggályaik, de Merkel és Sarkozy gőzerővel lobbizik a háttérben, hogy végre a maradék renitensek is megadják magukat.
 
Az Eu kb 300 millió polgára közül, vajon mennyien vannak tisztában azzal, hogy pontosan mit tartalmaz ez a közel 400 oldalas dokumentum? Valahol egész biztos elérhető, de ki vette magának a fáradtságot hogy elolvassa, átrágja magát rajta, és értelmezze miről is van szó?
Nos egyvalami biztos, a magyar politikusok/honatyák biztosan nem. Ők megszavazták teljes és ritka egyetértésben, Magyarország beadta a derekát, és még népszavazást sem kellett tartani a kérdésről.
 
A magyar média sem szorgalmazza a szerződés értelmezését, józan paraszti ésszel való megértetését az olvasókkal, megelégednek azzal, hogy azt sulykolják olvasóiknak, hogy ez bizony a világ legjobb dolga, örülni kell neki, mindenki legyen nagyon boldog hogy ezt nekünk kitalálták.
 
Az ír igen kapcsán az index cikke csupán ennyiben tér ki a szerződésre:
 
A döntés nem hoz radikális változtatásokat, de fontos lépés az egységesülés felé, az EU saját szervezetei és a szövetségi politika erősödik általa és így tovább folytatódik a nemzetállamok szerepének csökkenése.”
 
Próbáljuk csak meg értelmezni ezt az összetett mondatot egy kicsit:
 
Fontos lépés az egységesülés felé= itt nem a jogharmonizációról van szó, az már megtörtént, hanem lépés az úgymond Európai Egyesült Államok felé.
 
 Erősödik a szövetségi politika = egyre több döntés kerül ki a nemzeti, egyre több döntés kerül brüsszeli hatáskörbe
 
Csökken a nemzetállamok szerepe= csökken a nemzetállamok függetlensége
 
 
Vegyünk most néhány evidenciát:
 
  1. Az EU nem demokratikus szervezet, ugyanis nem tudja, és nem is akarja garantálni polgárai egyéni szabadságjogait
  2. A tagállamok nem egyenlőek (lásd a munkaerő mozgásának korlátozását, a támogatások egyenlőtlen megoszlását stb.)
  3. A L.SZ. legfőbb támogatója Németország és Franciaország
  4. Németország és Franciaország stratégiai céljai nem változtak az elmúlt (legalább) 100 évben
 
Az én logikám a következő jövőképet vizionálja:
 
Német és francia (német vagy francia) vezetés alatt megalakul az Európai Egyesült Államok, a fővárosa Brüsszel.
 
Közös lesz a fizetőeszköz, a külügy, és a hadügy.
 
A korábbi nemzetállamok régiókként működnek tovább, erős brüsszeli kontroll alatt. Közvetlen irányítás alá vonják a (korábban nemzeti) egészségügyet, nyugdíjrendszert, szociális ellátó rendszereket, a stratégiai ágazatokat ( pl.energia ellátás) a termőföldeket, az ásványkincseket, a vízbázist stb, stb stb.
 
A franciák ( a németek is) évszázadok óta arra törekednek, hogy megszerezzék a hegemóniát Európa felett. Miért változott volna meg a szemléletük a 21. századra? Jótét lelkek lettek hirtelen, akik mindenkinek a legjobbat akarják, hogy mindenkinek egyformán jó legyen?
 
Egy óriási nagy lenyúlást sejtek, ahol ezek a nagyok le akarják nyelni a kicsiket( a kicsivel nagyobbakat, valamint akit lehet), és ha tetszik ha nem, lehet abban valami amikor egyesek modern kori gyarmatosításról beszélnek.
 
Biztos hogy ezt akarjuk? Biztos hogy ezen az úton akarunk járni?
 
Félek, hogy mire észbe kapunk késő lesz, és nem lesz visszaút.
 

6 komment

süti beállítások módosítása